Villkor
Företagsinformation:
NOA NOA A/S, KROGENBERGVEJ 15A 3490 KVISTGAARD, DANMARK.
CVR: 60746214
Priser:
Alla priser är inklusive moms och skatter och valutan anges i euro om inget annat anges. Vi reserverar oss för tryckfel, prisfel, skatte- och valutaändringar.
Noa Noa kommer inte att debitera dig i efterhand om din beställning tas emot i tullen. Priset du betalar är fast, ingen extra avgift tillkommer.
Leverans
Noa Noa Webshop levererar vanligtvis inom 4-5 vardagar. I samband med helgdagar, restart etc. kan det dock förekomma en leveranstid på upp till 7-10 vardagar. Med reservation för slutsålda produkter och försenad leverans från vår leverantör.
Kunder i Storbritannien: Priserna som visas på webbplatsen är de priser som gäller för kunder i Storbritannien, vilket innebär att kunder i Storbritannien inte betalar några extra avgifter eller skatter när de handlar på www.noanoa.com.
Vi levererar till följande länder/områden:
Belgien, Bulgarien, Danmark, Estland, Färöarna, Finland, Frankrike, Grekland, Grönland, Hongkong SAR, Kina, Irland, Island, Italien, Jersey, Kanada, Kroatien, Lettland, Liechtenstein, Litauen, Luxemburg, Mayotte, Monaco, Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Schweiz, Slovakien, Slovenien, Spanien, Storbritannien, Sverige, Tjeckien, Turkiet, Ukraina, Storbritannien, USA, Ungern
Rätt att klaga:
Som kund har du självklart rätt att reklamera på en produkt som har defekter eller brister som fanns när produkten såldes. Reklamationsrätten gäller i 2 år och omfattar tillverkningsfel och materialfel.
Eventuella tvister mellan Noa Noa Webshop och kunden regleras av dansk lag.
Ångerrätt:
Vi erbjuder 30 dagars bytes- och ångerrätt.
Om du vill utnyttja din ångerrätt måste du betala för returfrakten, om inte annat har avtalats. Du får inte returnera produkten mot postförskott (postförskott) . Du ansvarar för att skicka tillbaka dina varor och står för alla kostnader. Länder markerade med * har dock en returetikett medföljande. Skicka på det sätt du finner lämpligast.
Returadress (lageradress):
Systemtransport A/S
Noa Noa WEB / Port 56-58
Kumlehusvej 1
Dk-4000 Roskilde
*** Observera: Skicka INTE paket postförskott. ***
Om det gäller ett klagomål, vänligen inkludera utförlig information i paketet för att underlätta snabb service.
Vänligen bifoga en kopia av fakturan/orderbekräftelsen.
Vi rekommenderar att du använder den bifogade returetiketten när du returnerar produkten och att du skickar produkten som paket.
Detta gör det möjligt att spåra paketet i kurirens system, vilket eliminerar alla tvivel om huruvida produkten har levererats till Noa Noa Webshop.
Information om klagomålsförfarandet:
Om du vill lämna in ett klagomål hoppas vi att du först kontaktar Noa Noa Webshop för att se om vi kan hitta en lösning.
Ett klagomål gällande en produkt eller en tjänst som köpts från oss kan lämnas in till Konkurrens- och konsumentverket, Klagomålscentralen, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, Danmark.
Du kan klaga till klagomålscentralen via https://www.forbrug.dk/
Du kan också använda EU-kommissionens klagomålsportal online när du lämnar in ett klagomål. Detta är särskilt relevant om du är konsument bosatt i ett annat EU-land. Skicka in ditt klagomål här: ec.europa.eu - När du lämnar in ditt klagomål, vänligen ange vår e-postadress: customerservice@mollyscollective.com .